Een dag op het Bedrijfsbureau
Een dag op het Bedrijfsbureau
Je start je laptop op en bekijkt de planning voor deze dag. Je opent je mail om te kijken of er urgente zaken zijn die toegevoegd moeten worden, zodat je een helder overzicht van je takenlijst voor de dag hebt.
Vandaag start je met het inrichten van het kassasysteem voor een aankomende boekenactie. Al snel gaat de telefoon; een collega in een van onze winkels heeft assistentie nodig met een kassaprobleem. Je schiet meteen te hulp, vraagt door op de situatie en lost het probleem op.
Na het afronden van de kassa-instellingen, richt je je op het verzamelen en analyseren van gegevens voor de informatieplicht rond duurzame panden. Je verdiept je in de documenten, zet vragen uit en dan gaat de telefoon; een Filiaalleider meld dat een chauffeur een kleine aanrijding heeft gehad. Je luistert naar het verhaal en legt de informatie vast die nodig is om de schade goed af te kunnen wikkelen.
Tijdens het vastleggen van deze schade, pak je gelijk de analyse van het wagenpark op. In je mailbox zie je een berichtje binnen komen met het verzoek om z.s.m. een nieuw emailadres aan te maken. Dat doe je direct even en zo help je een collega vlot verder.
Aan het eind van de dag heb je de helft van je taken afgerond en heb je verschillende winkels geholpen met onverwachte uitdagingen. Gedurende de dag heb je informatie waar nodig gedeeld met je collega’s en leidinggevende, zodat iedereen op de hoogte is.