Heb jij spullen die je niet meer nodig hebt? Wij zijn er blij mee.

Maak een ophaalafspraak

Winkels tijdelijk gesloten, maar spullen inleveren blijft mogelijk

Laatste update: 03-02-2021

Al onze 27 kringloopwarenhuizen blijven nog tijdelijk gesloten. Spullen inleveren bij de achterdeur van de winkels kan dagelijks van 10:00 tot 17:00 uur. De verplichte sluiting van de winkel geldt in ieder geval tot en met 2 maart aanstaande.  We vinden het jammer dat we je even niet kunnen inspireren maar we vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren om de verspreiding van COVID-19 terug te dringen.

NIEUW; online verkoop
We hebben sinds kort leuke online verkoopmogelijkheden via verschillende winkels. We bieden de mogelijk om te kopen via Marktplaats, we bieden personal shopping aan bij verschillende winkels, Insta Verkoop en je kunt etalage kringloopshoppen. Benieuwd naar meer informatie, klik dan hier. Vanaf woensdag 10 februari is het mogelijk om online gekochte spullen én betaalde spullen bij onze winkels op te halen. Dit gaat op afspraak.
Je kunt bij ons altijd nog terecht voor het inleveren van herbruikbare spullen en dus vanaf 10 februari ook voor het ophalen van online gekochte spullen bij de winkel.

Hoe kunnen we verder nog van dienst zijn?

Onze klantenservice is bereikbaar voor alle vragen zoals je van ons gewend bent. Bovendien zorgen we ervoor dat alle reeds besproken bezorgafspraken worden afgehandeld. En mocht je herbruikbare spullen willen brengen? Dat kan nog steeds.

En wil je iets een tweede leven geven, dan zijn dit de condities:

  • het product moet schoon, heel en herbruikbaar zijn
  • het product mag niet versleten, verkleurd of verwassen zijn.

Met jouw bijdrage maak je dus anderen blij.  Voldoet jouw product aan deze criteria, dan ontvangen we het graag. Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de informatie hieronder over spullen brengen

Maatregelen bij brengen spullen

Voorzorgsmaatregelen achterdeur

Spullen afgeven bij de achterdeur van de winkel

Het is mogelijk herbruikbare spullen af te gegeven aan de buitenzijde van onze winkels* bij een daarvoor ingerichte balie conform de geldende RIVM-richtlijnen. Deze balie is geopend van 10:00 tot 17:00 uur of van 11.00 tot 16.00 uur. uitgezonderd Deventer en Geldrop deze hebben afwijkende openingstijden. Check de winkelpagina voor de meest actuele openingstijden.

In verband met de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en onze klanten gelden de volgende regels:

  • Klanten en medewerkers moeten een onderlinge afstand van minimaal 1.5 meter in acht nemen.
  • We vragen onze klanten in hun auto te blijven zitten en op hun beurt te wachten. Het is niet toegestaan uit de auto te stappen, terwijl je nog in de rij staat te wachten en andere klanten worden geholpen.
  • Wij vragen onze klanten om de door hen gegunde goederen zelf op een tafel te plaatsen of bij grotere items ernaast zodat hand-op-hand contact wordt voorkomen.
  • Indien de klant komt met een aanhanger met spullen die te groot zijn voor hem/haar om zelf te tillen, vragen wij de klant om weer plaats te nemen in de auto en zullen medewerkers de aanhanger leegruimen.
  • Om de zichtbaarheid te vergroten dragen onze medewerkers veiligheidshesjes.
  • Er worden geen koffiebonnen of kortingsbonnen aan de klant uitgegeven om hand-op-handcontact te vermijden.

*) uitgezonderd Goed Gekleed in Hoogvliet

Maatregelen bij ophaal- en bezorgservice

Voorzorgsmaatregelen bij ophalen en bezorgen

Deze regels zijn als volgt:

  • We vragen klanten uitdrukkelijk om de onderlinge afstand van minimaal 1.5 meter met onze medewerkers in acht nemen.

Ophaalservice:

  • Onze ophaalservice haalt spullen op die buiten de voordeur van de woning geplaatst zijn.
  • We gaan geen appartementengebouwen in, tehuizen of kantoren.
  • Het is alleen mogelijk om telefonisch een afspraak te maken kan via de vestiging, check voor het telefoonnummer de winkelpagina.

Bezorgservice:

  • Ook voor een bezorging geldt dat wij de producten voor de eerste voordeur plaatsen. We gaan geen gebouwen en liften in.
Goed om te weten

Meest gestelde vragen

 

Kan ik mijn onlangs gekochte kleding nog ruilen?

Vanwege de sluiting van de winkel begrijpen we dat de kleding niet binnen de gestelde termijn geruild kan worden. Alle kleding, gekocht na 5 december 2020, mag na opening van de winkel in januari nog geruild worden. Uiterlijk binnen 10 dagen na her-opening van de winkel. Bewaar de aankoopbon goed en alle kledingstukken dienen voorzien te zijn van de aangehechte prijskaartjes.

Kan ik nog aanspraak maken op de garantie van mijn elektrische apparaat nu de winkel gesloten is?

De sluiting van de winkel heeft er inderdaad toe geleid dat er een aangepaste regeling geldt voor elektronische apparaten met garantie. Apparaten met garantie die vanaf 15 november zijn gekocht, daarvan is de garantie verlengd tot eind januari. Bewaar de aankoopbon en het garantiebewijs goed.